Sidor

måndag 9 januari 2012

lite rädd

Gillar mitt sovmönster de senaste dagarna. Gick upp kl 5 i lördags, 12.30 igår och uppe vid 5 idag igen. Somnade till ett fyvcerkeri på insidan av ögonlocken och väcktes gång på gång av sådant där jag-faller-ryck i slummerstadiet.
Jag ser så otroligt mycket fram emot att få skicka in den här tentan. Det är helt otroligt. Förmodligen det sämsta jag skrivit. För en gångs skull förstår jag i alla fall själv vad som står, och förmodligen är det därför kvaliten är sämre. I mitt drömliv är allt meta. Då har man chansen att flumma på utav bara den. Och vem bryr sig om det är rätt eller fel?

Drömde att jag missade mitt tåg till jobbet och kom två timmar för sent. Nu känns det som om min chef är arg. Åh. Det här är ingen bra dag. Och solen har inte ens gått upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar