Sidor

måndag 23 januari 2012

bäst av det bästa



Det är knappt okej längre. Är inne på åttonde gången. Redan. Jag har varit vaken i en timma. Och inget annat en youtube duger när jag är hemma. Videon är ju så... perfekt. Precis som låten. Texten. Plingandet. Det kanske börjar bli tjatigt för vissa. T ex min granne. Har försökt sätta på en annan låt, men klarar max tio sek. Sedan är jag tillbaka. På den bästa. Okej, nionde gången nurå!

Har även testat covern med Walk of the earth. Men nej. Det fungerar inte alls lika bra. Orginalet ska det vara.

Förutom att skära i mitt hjärta har jag den här morgonen fått i mig frukost nummer 1. Dessutom har jag kokat gröt gånger två, för att kunna äta snabbt när jag kommer hem från gymmet. Dags att vara tidseffektiv igen. Inte en minut att förlora. Har även gjort iordning en macka med ruccola och tomat till min ryggsäck, och packat ner frukt och böcker.

Inte alls lockande att ge sig ut i kylan, men jag är utvilad som Satan, så ingen ursäkt där. Tur att jag inte har så långt att gå.

Dags att plocka lite i lägenheten. Idag fram till torsdag kommer hyresvärden ha tillträde från 10 till 16. Hur kul? Skönt att jag är prydlig. Och borta.

En lång dag väntar. Får se om vi hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar