Sidor

söndag 29 januari 2012

psykopaten

Dum som jag var la jag ner ytterligare 30 minuter på cardio. 15 min höga crosstrainerknän och 15 min tung cykel. Efteråt var allt jag hann marklyft med kb, innan jag var tvungen att springa hem och duscha.



Äntligen. Äntligen har man löst en brunch på Incontro. Allt var gott! Vi fastnade särskilt för någon slags tomatmarmelad smaksatt med vanilj. Mmm, speciellt tillsammans med bitar av den gigantiska parmesanosten som man fick gröpa ut med spade. Åh. Kan vi inte bara bestämma att alla går dit och testar. Behöver man säga mer en dessertbuffé och live-pianomusik? Efter typ fyra timmars käkande förflyttade vi våra svullna magar till...


...de dödliga skönheterna och...


...coolaste snubbarna i stan.


Alla söndagar borde vara lite mera så här.

Men nu är jag för mosig i huvudet för att hänga över den här brusande burken någe mer, så vi hörs i morgon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar