Sidor

torsdag 19 januari 2012

träning och käk

Övade intervaller. 2-1. Vet inte hur jag ska komma över att det sitter i huvudet. Jag dör. På riktigt. Avverkade 5 km på knappa 35. Ingen aning om hur jag ska lösa en hel mil. Efteråt körde jag tungt med höga knän på crosstrainer och gick hem när jag inte hade mer att svettas ut. Glömde vattenflaskan i omklädningsrummet. Antar att jag får luta mig på vetskapen om att jag morgonyogat. Dock har jag knappt gått en meter idag. Buss till och från skola och snart buss till och från Järntorg. Knäppt. Får allt skaffa mig en ryggsäck till mina böcker, så jag hinner härliga promenader i framtiden.


Kvällsmaten blev broccoli, blomkål, zucchini, brysselkål stekt i smör med ett ägg. Till det gravad lax med en klick paprika-keso. Allt var på REA, utom ägget. Höhö. Studentigt som bara den!

Nu ska jag hälsa på duschen och göra mig lite snyggare för att gå och dricka öl. En torsdag. Shit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar