Sidor

onsdag 18 januari 2012

nerver av... ål?



Det blev min vanliga bandtid x 2. Dubbelt upp alltså. En bit på väg. Dock går det långsamt, men glad att konditionen börjar skjuta iväg igen. Efteråt försvann all träningsmotivation. Vet inte om det berodde på att jag åt så pass tätt inpå. Nöjde mig med en mini workout för benen, innan jag gick hem. Hade ju trots allt uträttat vad jag skulle.


Nu har jag fått i mig en sallad på ruccola, champinjoner, tomat, svarta bönor, kokt blomkål och makrill i tomatsås. Till dessert (vilket jag nu inser var överskattat) mixade jag ihop hallon/persika-protein, frysta hallon och mjölk, frös och mixade till typ-glass. Gott, men nu mår jag sjukt illa.


Ska försöka sprida ut måltiderna lite mera över dagarna i fortsättningen. Eller skita i dem? Så länge man inte ser stjärnor eller vill kräkas i närmsta blomkruka, borde man väl överleva.


Allt som jag kan känna rädsla för inför imorgon, är att jag inte ska hitta rätt. Det hade varit tungt. Annars räcker det nog med att vara cool och tänka göttighetsmantrat så borde man få i alla fall en vän. Synd att jag är i trivas-med-mig-själv-perioden. Gå ensam, träna ensam, kolla på svanar ensam. Nu ska man hålla på och umgås med folk också. Äsch, den inställningen raseras till imorgon. Då kommer jag vara mitt allra bästa.


Snart är det ju dags att sova. Vill inte ändra på några rutiner, även om jag anar att insomning vid 22 är att satsa högt både ikväll och i morgon kväll. Vi ger det ett försök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar