Sidor

måndag 2 januari 2012

hot_swedish_girl_910102

Det finns så många låtar jag förknippar med dig,
så mycket språk som inte behöver pratas för att du ska förstå.

Jag har frågat min mamma 100 gånger om hon är säker på att det aldrig föddes en syster,

och lika många gånger har jag tänk: hur är det möjligt?

Hur är det möjligt att träffa någon som är exakt som jag, fast så fulländad.

Jag kan komma på för många situationer jag inte skulle vilja gå igenom utan dig.

Livet är en.

Det är roligt att vara cool med dig. Det finns inget jag älskar mer än att skratta åt det där hemliga som bara vi vet.

Listan på äventyr som ska bockas av blir längre och längre. Typ som att ha ett interrail-kort på livstid.

Det är fantastiskt att vara töntig med dig också. Fast det är klart, det är lite omöjligt. När vi står bredvid varandra, har vi förmågan att linda världen kring våra lilltår. Allt blir som det ska.

Det finns inga tankar, inga känslor jag inte vill dela med dig.

Och så var det med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar