Sidor

fredag 20 januari 2012

kämpandes

Det är alltid svårt att tropå vackert väder när man varit inställd på fult. Jag har ingen soluppgång, då molnen ligger som ett klet i botten av horisonten. Visst har även denna typ av himmel sin charm.

Min torsdagkväll spenderades med nya klasskamrater på ett andra-lång-hak. De verkar vara riktigt nice allihop. Det finns en nyfiken och taggad känsla inom mig nu.

Kom hem ungefär två timmar efter min vanliga insomningstid, så jag gav mig själv sovmorgon till 8. Vet inte om jag känner mig piggare för det. Vaknade ju självklart vid det obligatoriska 5-snåret, men borrade ner anisktet i kudden igen. Det är fredag och jag har inga måsten. Ja, inte just för att det är en fredag då så klart, utan för att det är en ledig fredag. Dock ska jag fylla den med träning, tvätt, tentaplugg och kanske någon form av viktig inhandling. Sedan vill jag somn utslagen i soffan till sons.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar