Sidor

fredag 27 januari 2012

LCHF-pannkaka gånger två


Snoozade fyra minuter. Haha. Mer klarar jag inte av. Dagens första mål består av en pannkaka med mosad banan och kanel. Pannkaka LCHF-style. Smet blandad på mandelmjöl, ägg, vispgrädde, salt och vaniljpulver. Gott! Alltså j ä t t e!


Fick en knäpp igårkväll och bestämde mig för att power walka innan jag förtjänade middag. Gamla goa belöningssystem. Tog en runda med omväg till ICA Maxi. Omvägen lades till gå grund av dåligt lokalsinne i mörkret. Pannkakerna stektes alltså igår, och då åt jag dem med keso, hallon och kokosflingor.

Nu sitter jag i sängen som vanligt vid den här tiden. Har värk i händern. Mystisk värk. Där brukar jag aldrig ha ont. Är i och för sig stel i hela kroppen, men det är inget nytt där. Händerna gör verkligen ont. Hoppas det går över till klockan sju. Annars lär jag få problem med att kram spinningcykelstyret i 60 minuter.

Nog gnällt. Dags att börja läsa allt som läsas bör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar