Sidor

tisdag 31 januari 2012

mätt som en plätt



Mat x 2. Den översta bilden visar frukost innan träning. Kvarg med vaniljpulver och bärblandning. Det blev spinning med tjockisinstruktören igen. Rolig man. Bra träning. Floder av svett. Efteråt styrketränade vi några övningar tillsammans, jag och Carro. Mest axlar och mage.

Hann hem och läsa GP innan det var dags att ta tag i pluggandet. Kan inte ens räkna till så höga tal som vi har sidor att läsa tills imorgon.

Innan jag gick till skolan (Ja, jag gick. Kunde inte hålla mig från det fina vädret!) fyllde jag på med energi i form av sallad, bulgur och makrill.

Under föreläsningen fick jag ett sms från Erica. Det stod att jag borde testa colting-plättar. Alltså banan, ägg och jordnötssmör stekt i smör. Behöver jag berätta att jag satte på spisen det första jag gjorde när jag kom hem? Som godis ungefär. Och extra gott med kanelkeso. Så då var man mätt än en gång den här dagen. Och galet mycket mer redo att leka ikväll. Ingen vila. Stresslivet har ju börjat.

Haha. Försten power napade jag på förmiddagen idag också. DET är det nya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar