Sidor

lördag 21 januari 2012

snö, mat, gala



Wow alltså! Snön gör mig glad. Kom hem från affären blötare än vad jag blev på gymmet, men shit. Det bubblar i mig (hoppas det inte är super capen!). Har pluggat hela förmiddagen med en paus för ...


...käk! Quorn-färs, kikärtor, gul lök, färsk ingefära, blomkål och brysselkål stekt i smör och chili. Gottigt tillsammans med ruccola, färsk tomat och soya. Lagom-mätt. Fortfarande. Värmer mig nu med en kopp infusion och tänkte unna mig en lur, då jag hann klart med första delen på filosofitentan. Dock får det bli en kort en, för kvällen bjuder på festligheter i form av guld-gala. Ingen mindre en P3s hyllning till svensk musik. DÖR vad kul vi ska ha det. Först ut är minimingel med färsk frukt och skumpa i min lilla lya.

Ska försöka fundera ut outfit i mina drömmar.

1 kommentar:

  1. Kan du SNÄLLA lära mig laga sånt här fantastiskt! Mer recept åt vanja!

    SvaraRadera