Sidor

måndag 9 januari 2012

duktigheten

Ha-och-göra-dagen har kommit till sitt slut. Varför blir jag alltid lite ledsen när tentan är inskickad? För att den visade att jag är blåst kanske? Äh. Det blir liksom lite tomt. Tur att religionstentan redan ligger ute om jag blir sugen. Dock har jag inte köpt kursliteraturen än. dålig pluggisstil. Vill hellre köpa keso och äpplen för pengarna.

Trots sjukaste suget på choklad OCH jobbigt mycket choklad överallt, runtomkring, högt och lågt OCH tentaplugg, förtjänade jag inte ens en liten 70%:are. Nope. Karaktären har hittat tillbaka. Kanindagen. Sallad och smoothie. Inte ens små lappar från pralinerna (eller skitroliga kollegor?) vände uppochned på den här dagen. Okej, dags att sluta tigga guldstjärnor och somna till ljudet av motorcyklar, hagelskott och heta hesa röster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar