Sidor

lördag 21 januari 2012

kall frukost och onda drömmar



Det var inga problem att soma igår. Hur underbart? Hungrig som en varg var jag är alarmet ringde kl 6.30. Tur jag hade färdig gröt. Förutom hallon/persika-gröten, åkte det ner lite vaniljkeso, banan och kokos. God kombo. Nu sitter jag och dricker upp mitt kaffe långsamt. Blir ofta så galet mätt så fort jag äter. Kanske är det dags att göra något åt storleken på portionerna. För att lämna känns ohyfsat.


Hinner egentligen inte träna idag. Skulle behöva all tid till studier. Dock tycker jag det är trist som satan att inte få bränna lite kalorier på löpbandet och testa mia nya.


Inatt var jag hjälte föresten. Jag räddade liv ur en crashat ryndraket. Den enda av säkert 50 överlevare som var oskadd och ville gå tillbaka till vraket för att rädda mina nära, kära och andra skadade. Kunde ite för mitt liv förstå hur folk inte kunde komma över sin rädsla för att brotta sig in bland blodiga och stympade kroppar och hjälpa dem som innte kude ta sig ut på egen hand. Vaknade arg. Är fortfarande arg. Kommer aldrig försöka mig på en semester till rymden igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar