Sidor

onsdag 4 januari 2012

duktigheten

Unnar mig en kopp kaffe så här på kvällen. Det var ett tag sedan. Som jag drack kaffe så sent alltså. Tänkte att jag skulle fortsätta plugga en stund efter att jag sett klart andra avsnittet av Sons. Lär bli svårt att sluta dock. Måste dessutom plocka in tvätten som har fått självtorka i rummet. Satans torkskåpet hade stängt av sig, så allt var dyngblött. Tur? Luktar i alla fall massa gott här nu. Apple Blossom och kaffe.




Handlade upp min kyl med en massa nyttigheter tidigare. Tänkte att det ska finnas allting till att komponera ihop varierande sallader, grytor och mellanmål. Bara nyttigheter. Bara tönterier.




Dessutom har jag varit på mitt första funktionella träningspass med Back idag. Darryl S instruerade på temat fighting training. Så sjukt jäkla hårt! Ville springa ut ur salen ett antal gånger. Tänkte om och om igen att jag aldrig i hela mitt liv skulle sätta mina skakiga fötter i samma rum som Darryl S igen. Fy Satan! Nu i efterhand tänker jag så klart annorlunda. Nu är jag stolt. Glad att jag var där och gav mitt allt. Och tänk vad stark jag är. Tänk vad mycket jag pallade med innan vi blev lössläppta.




Har tagit bort alla läskiga kolhydrater i form av pasta, potatis, gryn osv från kvällsmålet. Behåller dock de lite snällare varianterna av kolisar, som t ex frukt, rotsaker och mitt pp. I alla fall när jag har varit och slitet på det här viset. Därför blev det en skål med keso, banan och proteinpulver som fick rädda min skrikande mage efter mördarpasset. Ser fram emot att testa de nya smakerna på protein, som just nu bor hos Linda.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar