Sidor

lördag 7 januari 2012

infusion-reklam


Tillbaka framför datorn. Hatkärlek till denna surrande maskin. Gjorde ett break på ett par timmar för att träna, käka och duscha. På gymmet blev det löpning, crosstrainer med lutning och roddmaskin. Kändes som om svetten rann även på insidan av huden. På tallriken låg det bulgur, ruccola, kikärtor, stora vita bönor, gul paprika, rödlök, tomat, avocado, hummus och vitvinsvinäger. Allt slukades fort.

Börjar nu återgå till min naturliga kroppstemperatur (i mitt iskalla rum) och värmer mig därför med en kopp av mitt nya infusion. Köpte det i min favoritgrönsaksaffär. Mest för att det är ekologisk och kostade 10 kr istället för 70. Men också för att jag har grönt te med smak av citron i samma märke och jag älskar't. Det som är bra med infusion, vilket jag inte har varit speciellt glad i tidigare, är att det är koffeinfritt. Alltså kan jag dricka det på kvällen utan att behöva vänta mig några besvär. Att det smakar gotti och är finfint att titta på är sådant man får på köpet. Det billiga priset berodde på att lådan påsarna ligger i har en lite flärp man kan ta bort, för att plocka ut dem. Ett paket för caféer med andra ord. Leveransfel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar