Sidor

lördag 28 januari 2012

fest vs. body pump

God morgon! Mmm. Två timmars sovmorgon. Fint. Hamnade visserligen i säng en timma senare än vanligt, men unnade mig ändå en extra timma. Kl 7 är nog den tid jag ställt alarmet på flest gånger i mitt liv. Det är standard. Känns lyxigt. Sitteri sängen och smuttar på en kopp kaffe, som värsta ungen. Vill att den ska räcka länge. Har massor av bloggar att läsa.


Ett ö klock är det dags att tvätta, det lilla jag lyckats samla ihop. Skönt att det inte är berg varje gång. Tänkte innan dess hinna träna och göra någon form av mini-storhandling.


Idag säger kroppen inte alls ifrån. Är mycket piggare och mindre ont all over. Härligt. Och bra.



Kanske fick jag lite hjälp av alla de där märkliga shotsen som världens coolaste utbytesstudentgäng bjöd på igår. After worken förflyttade sig nämligen från Lounge, till en hemmafest à la Finland/Frankrike/Spanien. Hur grymt som helst. När jag och Carro började prata om skurhinkar, förstod vi att det var dags att tänka refräng. Hälsolivet prioriteras den här helgen före kalasande och stroh rom. Trodde aldrig jag skulle tänka så här.

Dags att äta frukost och läsa tidning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar