Sidor

fredag 27 januari 2012

Förlåtförklagan

Frukost nummer två och dagens första protein, efter 60 min cykel med den gulligaste runda mannen som instruktör. Som vanligt blöt efter passet.
Svalde en alvedon för ontet i händerna och en super cap för peppet. Kände mig sjukt mör. K ä n n e r mig sjukt mör. Undrar vad som är fel. Har fortfarande ont i händerna och vänster underarm. Vänster stortå har dessutom varit ledsen i ett par veckor nu. Men inte jätteilla. Bara så det stör. Har funderat på om det kan vara någon form av inflammation.
Körde en kvart styrketräning med hantlar, innan jag insåg att det började bli svårt att behålla greppet om vikterna. Trist att inte vara tipp topp. Trist att soluppgången lyser med sin frånvaro också. Trist att jag inte hinner läsa igenom socialpsykologin pga tentaplugg. SKÖNT att det väntar helg och bra aktiviteter med de bästa jag vet. Bra dag, bra dag, bra dag!

Och lilla mor. Sluta genast upp att oroa dig! Puss

Uppdatering: Fem, FEM minuter efter att detta inlägg publiceras ringer min ömma moder för att kolla hur det är med mig. Haha. Lät det så fruktansvärt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar