Sidor

tisdag 31 januari 2012

morgonrutiner

Som märks, varj jag uppe och hoppade innan alarmet gick av idag. 04.45. Gissar dock på att insomningen skedde en kvart tidigare än planerat också, så går ju jämt ut i vilket fall. Fick mig även en power nap under eftermiddagen igår. Hade svårt att hålla mig vaken när jag satt nerbäddad under gosefilten och skulle läsa min bok, efter all långdistans och berg av lunch. Femton minuter fick räcka. iPhon fick väcka mig. Var lite orolig att detta skulle resultera i dålig nattssömn, men uppenbarligen gick ju det kalas ändå. Dvs om vi inte kan skylla den hemska mardrömen på tupplurandet.
Har druckit mitt kaffe och ska snart tugga i mig lite kvarg med bär. Lid'l-kvarg - tjock och god. Kl 7 är det dags för 45 min spinning. Förhoppningsvis möter jag Carro där, annars blir det ytterligare en dag av ensamträning. Tur man inte lägger sin disciplin i händerna på någon annan. Kunde blivit förödande.
Inget ont i högerarmen längre föresten. Den smärtan tackade för sig i gårkväll. Men rumpan gottar sig i träningsvärk och det tackar jag för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar