Sidor

måndag 2 januari 2012

Nya veckan, nya året


Och nu har jag vilat upp mig efter en helt galen nyårsnatt. Yes. Över ett dygn tog det. Var helt öververkligt trött igår. Gick inte utanför dörren, utan låg i sängen och tittade på dålig film och åt keso "direkt ur paketet".



Jag och Linda hade hur som helst en bra afton, som vi startade redan på eftermiddagen med lyx-sushi och prosecco. Vi fortsatte kvällen på en restaurang vid Nya Varvet, bland en massa partyglada människor. Vi kände ungefär en. Knappt. God mat, töntiga lekar och galet mycket dans i klackskor.


Den nya veckan, och således det nya året, har jag precis startad med en morgonpromenad tillsammans med en vän. Älskar att gå med endast musiken i öronen, men visst är det trevligt att få lite sällskap ibland. Kommande timmar bör jag leka filosof. Det har blivit dags att ta reda på vad det sköna är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar