Sidor

tisdag 24 januari 2012

vad kroppen förtjänar


Det måste ha varit energipillret som fick igång mig. Ville inte gå av cykeln när 45 minuter hade gått. Gav vad jag kunde under passet och återigen känns det som om jag aldrig tidigare lyckats producerat så mycket svett. Har snackar vi inte droppar, utan strålar. Hoppas jag inte är orsaken till att någon får upp sin frukost igen, med detta snack. Efteråt körde jag marklyft med en kettlebell. Vill verkligen testa ett gruppass detta fantastiska redskap. Måste ju vara hur kul som helst. Viljan, orken och styrkan fanns där, men inte tiden. Därför sitter jag här med kaffe, GP (nyårslöftet!) och världens frukost. Hör här: Kall bananproteingröt med färsk papaya, banan, keso, kokos och vaniljpulver plus ett ägg och ett stort glas vatten. Idag tänker jag inte vara hungrig.

Det är kallt som satan ute, men dagen kommer bli fin. Himlen är inte blå och inte grå, utan vit. Som att vara i fjällen. Kanske.

Hög tid att krama ur håret och klä på sig något mer passande. Skämt åsido. Dags att duscha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar