Sidor

måndag 20 februari 2012

vad man gjorde då

Åh ja. Äntligen är jag i fas med mitt sovande igen. Över sju i natt. Dessvärre med ett littet uppvaknanade. Mardröm. Riktigt o-nice.
Gröten är tuggad och svald även kaffet har glidit ner. En bra grej frukosten är att man har fler mål att vänta under dagen. Mellanmål och lunch lurar bara bakom hörnet.

När jag märkte att det här inlägget blev ganska kort och ointressant gick jag tillbaka i arkivet för att se vad jag gjorde för exakt ett år sedan. Jag var en del och klottrade på min andra blogg då (som för övrigt är rederad), men just idag hade jag skrivit på enhörningen. Och om vad? Jo, vad jag hade gjord den 20:e februari för då två år sedan. Tydligen hade jag, Marie och Robin käkat thaimat i Amsterdam. Tänk. Undrar vad den här dagen för med sig.

Dags att skriva klart uppsatsenl innan gymmet kallar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar