Sidor

lördag 18 februari 2012

vad man offrar


Har ni märkt att det rgnar ute? Regn på mitt fönster och regn på min nos under nattlig promenad. Natt och natt. Morgonstund snarare. Var i säng prick tio minuter innan min vanliga vakna-tid. Lite som ett skämt. Det blir ju liksom ett helt dygn av vakna timmar. Lyckades dessutom bara ta igen detta med fyra sovna. Mitt pussel går inte ihop.

Men vad gör väl det när kvällen var freakin fantastic? God mat och det bästa sällskap man kan tänka sig i form av klasskompisar, på Villa Belparc i Slotsskogen. Intärnskämt, lakritsshots, peppramsor och blygdans tills vi lyckades få med i alla fall 95% av MKV:arna som var där till Nef. Där fortsatte dansen. Modell brutal.

Och nu har jag köpt öl för alla mina pengar och skafferiet är hungrigare än vad jag är. Antar att det är dags att börja leva på de där dietshakerna som gossar i hörnet ovanför kylskåpet. Damn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar