Sidor

söndag 19 februari 2012

ny flik ny flik ny flik


Oops. Det blev visst ytterligare en kopp kaffe idag. Efter-lunchen-kaffet är ibland det godaste jag vet. Dock hade nog kaffet svårt att slå själva lunchen idag. En riktig kolhydratsbomb av de kodaste av smakkombinationer. Banan, crunchy jordnötssmör (åter igen vill jag promota Kung Markattas. Godaste jag smakat!), ruccola, keso och kanel. Allt inbäddat i en stekpannevarm tortilla-wrap. Några pecan eller walnötskärnor på det här och jag hade förmodligen offrat ett borttränat kärlekshandtag på att göra en till.
Som tur är ingår inte nötter i min matbudget i slutet av månaden, så en får räcka alldeles utmärkt som bränsle för lite konditionsträning innan pumppasset jag bokat in mig på.

Eftersom det hör till vanligheterna med mat-snack nu för tiden, har jag skapat en ny flik. Matinspiration. Det kan ju vara smidigt om man sitter på vissa intressen. Eller kanske inte har en egen saker-som-är-värt-när-man-är-bakis-och-har-en-bottenlös-magsäck-lista. Där kommer jag hur som helst samla alla inlägg som behandlar världens gottigaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar