Sidor

tisdag 28 februari 2012

kanske inte helt perfekt

Vilken dag. Har kännt mig ungefär lika grå som himlen. Det bjöds dock på några solstrålar. Undertiden jag satt inne på den tristaste föreläsningen ever. Självklart. Eller trist var den ju så klart inte. Men jag var totalt seg i huvudet och hade glömt min förberedda kaffetermos hemma. Tur att man har de härligaste av klasskamrater.

Hade bra med energi under min konditionsträning i morse. Nöjde mig dock med 30 min på CT:n och körde styrketräning för armarna en stund. Låg på dryga 85 % av maxpuls men toppade med 92%. Ska börja öva mig på att springa igen. Kanske blir roligare med pulsklockan. Och snart är det ju dags att våga sig ut för lite löpning.

Har nyss sett ett par avsnitt av Sons med Carro och tänkte även fortsätta på det spåret resten av kvällen. Fast med Grey's Anatomy istället. Men först en kopp av insomningstet. Tentan skriver jag klart imorgon bitti. Göttetjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar