Sidor

tisdag 7 februari 2012

morgonblaj

Lyssnar på rap. Roligt. Men det är skönt. Det är p3 som bestämmer.
Egentligen borde jag öva på min redovisning. Är fortfarande inte nervös. Märkligt som satan. Har ju inte sysslat med sådant här på evigheter. Är mest arg för att min hals inte är riktigt ok. Trots att jag sov i halsduk. Strypning är en risk man får ta om man vill hålla sig frisk. Funderar på om jag ska äta en äcklig halstablett som efterrät på på min kalla banangröt med färsk papaya.
Det är egentligen en bussdag, men mitt kort har gått ut. Därför blir det till att packa på sig de varmaste kläderna och traska till skolan. Har ju vilat min stackars tå i helgen, så det mår bra och är okej med att tryckas ner i stumma skor igen. Fantastic!
Okej, nu sparar vi på ordblajet till redovisningen. Önska mig lycka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar