Sidor

onsdag 1 februari 2012

be aggressive



Cirkelbox i 60 minuter gav mig ingenting. Ingen puls och ingen mjölsyra. För kort tid på varje station och den enda sanna peppen kom från Carro. Möjligtvis kommer passet också försena min insomning. Troligtvis snarare, då det i meningens skrivandes stund är 12 minuter kvar.


Skakiga händer kom på köpet också. Vågar inte peta mig i näsan, då det antagligen skulle leda till en smärre tromb i hjärnan. Vibrerar som en alzheimerspatient. Riktigt obehagligt och okul. Kroppens sätt att tala om att den inte gillar att köra dipps varvat med uppercuts? Kommer ju bli en jäkla utmaning att somna, om de ska fortsätta i den här stilen. Det var en match att inte felformulera sms. Det här inlägget är svårt att knappa in.


Hur som helst fyllde jag på med vanilj-keso/kvarg och hallon. Lika satans gott, som Carro är satans förbannad när hon boxar mina stackars händer ur led.


Okej. Piano, hårtork och sju ultimata. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar