Sidor

måndag 27 februari 2012

lite gröt



Bilder visar min gårkväll. Men antar att de kommer representera även den här dagen. Det är trångt att få plats med allt man behöver ha framför sig i pluggtider. Kanske därför jag väljer mattan så ofta. Sbettigt på gymmet var det också. Snittade 180 på CT:n i en halvtimma. Det är satan 90% av min max. Det lär ju göra något för flåset i alla fall. Fortsatte pumpa benen på motionscykeln, men var trött och omotiverad. Höll dock ändå ett snitt på 82% i 30 min till. Verkligen inte illa pinkat. Det blev bara musik i öronen.

Har ätit min frukost nu. Känns märkligt att "bara" äta lite gröt. En portion gröt med 30 g proteinpulver. I helgen har man ju fått ägg, keso, frukt och nötter också. Well. Det här är ju vad jag är van vid.

Väntar på ett sms från Carro. Vi ska gå morgonpromenad. Behöver verkligen handla, då det nästintill ekar i kylskåpet. Man kan ju hoppas att hon är pepp på att gå förbi någon av favoritaffärerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar