Sidor

fredag 17 februari 2012

vakentjejen

Den här morgonen blev det ingen lång frukost innan gymmet. Tog sovmorgon till 6. Hade problem med att koppla av igårkväll. Kanske för att jag försökte vänja av näsan vid nässpray (som jag började med pga förkylningen), eller för att jag satt uppe vid datorn för nära inpå sängdags. Hur som är det värdelöst att ligga och snurra runt i sängen när man inte kan sova. Det är ju därför jag håller på med ded de här tidiga mornarna.
Nu blir det i alla fall spinning. Det första passet på 11 dagar. Undrar om jag minns hur man gör. Har ätit upp min kalla gröt men sparar kaffet till efteråt. Vill inte ha för mycket skavlp i magen när det vankas gruppass.
Sedan blir det plugg för allt vad jag är värd. Tråk-fredag. Tur det vankas roligheter ikväll och i helgen, så man har något att lägga krut på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar