Sidor

torsdag 9 februari 2012

clown your ass of


Snabbis nu då. Har inte blivit mycket plugg idag. Dumma trötthet. Ingen träning heller. Dumma bakishet. Har ätit och sovit desto mera. Drömt mardrömmar om bränder också. Hur kul? Men det har varit en bra dag. Har legat i sängen typ hela tiden och tittat ut på en klarblå himmel. Till slut blev det dock oumbärligt att stanna inne, så det blev en utflykt till ICA Maxi. Blir lika glad varje gång jag är där. Köpte ungefär varje grej som var prisnedsatt och ekologisk. Vad ska jag med två krukor basilika till liksom? En får agera dekoration.

Som bilden visar är det dags igen. Samma look som igår, men en annorlunda outfit. Detta är i och för sig bara det som kommer vara under den riktga kostymen. Idag går vi all in på cirkus och clown-feeling. Ja! Mer vin och mer kalas. Dessutom är det sex minusgrader här, så lockarna kanske villa stanna kvar på huvudet under kvällen. Kanske i alla fall tills vi kommer till Studs. Hoppas.

Nu inväntar jag mina bästa klasskompisar, som är lika taggade som jag på maskeradande. Åh. Roligt! En liten träff modell förfest i mitt hem alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar