Sidor

måndag 27 februari 2012

kvällsträning

Fail. Inga 90 minuter spinning. Bästa instruktören var sjuk och ersatt av en glad liten tjej. Hon ville bara cykla i 60 minuter, så vi fick snällt hoppa av och gå hem när tiden var ute. Dock blev det 60 minuter cykling och ingen stretch inkluderad. Missnöjd på grund av förväntingarna. Körde dock hårt och använde upp all energi som fanns. Svettkalas!

Hade förberett ett glas med exotisk frukt, banan, kvarg, färsk ingefära och bananprotein som jag mixade ihop till en smoothie när jag kom hem. Perfekt återhämtning så här sent på kvällen. Till det dricker jag en kopp night time-te från Clipper. Trots att det innehåller roibos, gillar jag det. Massor av apelsin- och kanelsmak. Hoppas det ska få mig att koppla av lagom till sovning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar