Sidor

tisdag 21 februari 2012

att fylla år på en tjockis-tisdag


Och där var två femtedelar av årets semlekonsumtion försvunnen. Hur kan det gå så fort? Trots att jag tänkte på varje liten tugga. Tyckte föreläsningarna tog en evighet. Det kändes som om bussresan hem aldrig skulle ta slut. Åh. Och nu sitter man här med ett renslickat fat och en energi som rann ur kroppen för flera timmar sedan.
Resten av dagen ska spenderas med nosen i hajboken. Har massor av ord att ta igen.

Baby fyller år idag. Snygghunden. Kan inte fatta att vi har känt varandra i snart åtta år. Det känns som igår jag höll det lilla knytet i min famn för första gången, med en röd rosett runt halsen. Kräks på att tiden går så fort. Azta är det finaste jag har sett i hela mitt liv, alla kategorier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar