Sidor

onsdag 8 februari 2012

vanilj och hanteljärn


Nu har jag slagit fönen i huvudet typ fyra gånger. Pingpong mellan kakelvägg och stackars bakhuvud. Trots att det nu för tiden bara tar typ två sek att blåsa håret. Det kan vara tufft att leva i ett förhållande med ett byttebadrum.

Ja just det ja. Jag har ju klippt av mig håret och låter det götta med blekning istället för färg. Lite gulr och lite rödbrunt. Som en tiger ungefär. Och ojämnt i nacken. Proffsigt. Dock är jag nöjd med att borsta det typ varannan dag. Max. Och att jag kan tvätta det med gott samveta varje dag. Tänkte visa bilder. Någon gång i alla fall.

Halsen satte inte stopp för mitt gymmande idag. Pulsade på 175 i snitt på CT:n och 155 på cykeln. 40/20. Efteråt lyfte jag hantlar, stång och KB med bicepsen. Det var allt. Till belåtenhet. Glömde vattenflaskan, så jag var edigt törstig när jag kom hem. Aminosyror och banan fick bli räddningen.

Nu blir det indisk lunch med mamma. Som förövrigt är den bästa mamman ever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar