Sidor

torsdag 9 februari 2012

och har den ej tre kanter...

Det måste vara världens sämsta ide att äta gröt på bakismage. I alla fall kall gröt utan tillbehör. Fy satan vad äckligt. Den tar aldrig slut heller. Växer snarare. Ålar sig igenom halsen och stannar på vägen typ fem hundra gånger och funderar över om den kanske ska upp igen. Nej. Gröt får gå fetbort dagen efter man dansat sig igenom en hel kväll hedanefter. Just den här morgonen fick den sällskap av en rågbrödsmacka med ruccola och avocado. Alltså. Palla hälsotönterit?! Och vad åt vi på sittningen? Sallad! Ganska så perfect ändå. Faddrarna kanske också har en önskan om att kunna limma ihop nöje med icke-ångest. Sweet.


Tog mig igenom kvällen iklädd byggarhjälm. Dessvärre utan lockar. Som vanligt tvingades jag till en smärre power walk då jag lyckades missa bussen när jag skulle iväg. Körde med andra ord på dränkt-katt-looken. Att det ska vara ett sådant jäkla knussel att födas med cool frisyr.


Det kändes lite som att vara på barnkalas. Bästa känslan! Eftersom det var en provsittning, vår första sittning (och enda innan final!? haha), fick vi lära oss alla regler och ramsor. Mitt bord ville helst sjunga alla sånger ifrån borden, vilket resulterade i att taket rasade in ett flertal gånger. Detta löstes dock med bordsbrytning och Hela Havet Stormar innan brutaldansen fortsatte till klockan 1.

Kul att så många var med. Synd att inte fler var med. Åh. Roligt!

1 kommentar: