Sidor

onsdag 15 februari 2012

lite babbel

Är galet utvilad då jag tog sovmorgon till 6. Märkre att jag somnat ifrån Sons Of Anarchy och stängde av datorn kl 22.22. Bästa tiden! Känns bra att morgonpasset ändå inte är igång vid den tiden, utan man får lyssna på morgonmusik en liten stund. Det blev snabb, kall gröt och kaffe för att vakna på riktigt.
Himlen börjar ljusna och skvallrar om en klar dag. Några moln långt bort i horisonten. Ljust grön-turkost blir klarblått och slutar i gråsvart. Önskar det gick att fotografera det här mörkret, för det är det finaste.
Är schemafri idag, men har ändå fullt upp. Tänkte börja med ett par timmar på gymmet. Det blir gruppass idag. Pump. Men vill inte lägga den rena konditionsträningen helt på hatthyllan, så går dit lite tidigare.
Önskar mig torra gator för mitt promenadsug är stort. Frisk luft och den bästa spellistan i öronen.
Har pirr i magen den här morgonen. Vart ska jag göra av det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar