Sidor

söndag 4 mars 2012

mitt favoritdjur

Ay ay vänner. Vaknade med ett ryck när alarmet gick av kl 7. Alarm och alarm. Egentligen har jag iPhonemelodin "harpa". Det var bara inställd på väldigt hög volym just idag. Fick en pampig soluppgång i ögonen med det samma. Hittade en i min sms-inox också. Direkt från Varberg. Dock är vår kära värmekälla för tillfället lite trött, för det kom inte så mycket mer än detta. Håller tummarna för att det blir lite bättre ordning på himlen snart, för jag vill ge mig ut på promenix innan gymmet.

Spenderade finaste kvällen med Linda igår. Vi stekte saffranspannkakor och åt med yofu, blandade bär, banan och jordnötssmör. Vi satt under mysigaste filten och såg på film också. Eagle vs. Shark. Fnissade hela tiden förutom när jag sov en ministund. Önskar att alla dagar fungerade på det här sättet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar