Sidor

lördag 17 mars 2012

efterträningsmaten

Ja men visst blev det cykel. 20 minuter tungt och snabbt (för att impa på ett muskelpaket, höhö). Innan dess körde jag 30 min CT, och efteråt utfall. Så. Jättebra. Mindre bra var att jag blev så jäklarns törstig att jag svepte vattenflaskan rakt uppochned och fick världens magknip när jag skulle gå mina få metrar hem. Man är väl en viking och struntade i smärtan och började laga mat med en gång. Laga och laga. Det blev sallad. Håller på och äter mig ur huset. Med flit alltså. Allt ska ta slut. På min tallrik låg det isberg, ruccola, rödlök, äpple, tomat, avocado, fetaost, stora gröna oliver, rå blomkål och ajvar relish. Nam nam. Magknip igen. Botar med lite dammsugande och välförtjänad dusch.

2 kommentarer:

  1. hej! hittade din blogg när jag googlade på lasangerecept. gillade verkligen bloggen, både upplägg och innehåll, väldigt inspirerande! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh. Nu blev jag mitt gladaste! Tack! Så fint att man kan inspirera någon där ute :)

      Radera