Sidor

lördag 3 mars 2012

den blöta



Perfekt morgon. Solen värmde mig hela vägen till Coop Forum på Backaplan. Valde affären längst bort. Butiken är stor, men inte så rolig att handla i. Lite ofräsch. Typ smutsig. Annat är det med Forum i Varberg. Och Maxi - kärleksaffären!

Promenaden blev ju hur som helst bättre en bra. ursäkta mäthetsen, men det är allt jag håller på med nu för tiden. Vill ha siffror på allt helst. Det blev en power walk på 50 minuter, 6.24 km (8min/km) och en medelpuls på 148.


Hej hamstern!

På spinningen var jag dock och nosade runt 175. Körde inte så hårt idag. Tror det är trötthet från för lite sömn. Fick ju inte mina ultimata timmar. Och så blev det kanske en mintu-shot för mycket igår. Äsch. I morgon kör vi hårt igen. Och då får jag allt lyfta lite grejer också.

Men shit. Nu måste jag käka. Vilken oordning det är i huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar