Sidor

fredag 30 mars 2012

lite ledsen

Är inne på min andra nyhetssändning. Redan. Är fortfarande helt lyrisk över att kunna se på TV. Sätter liksom på den så fort jag har en stund över. Känns ju helt fruktansvärt töntigt.
Önskar att jag chockades över beskedet om Peter D:s inställda konsert. Satans skit. Har varit riktigt taggad och verkligen börjat älska hans låtar igen. Satans skit. Igen.
Och den här morgonen startar vi upp med slöhet istället för motion. Tänker att det är ett smart drag att låta träningsvärken lägga sig lite till innan jag ger mig ut för lite löpning. Vill springa utomhus idag. Vill helst av allt springa i Eriksberg eller längst strandpromenaden vid Röda Sten. Men antar att jag kommer nöja mig med lite hederliga Johannebergsberg eller Guldhedshedar. Har en blå tånagel som har satt lite käppar i mina hjul, men jag chansar på att det bara är gnäll och att den kommer sitta ett tag till.
Nu blir det gröt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar