Sidor

lördag 31 mars 2012

gör det igen

Trots att jag nog är så trött som det går att vara, släpade (bokstavligen) jag mig ner till Focus för att fylla på ölförådet. Att handla på Systemet dagen efter kalas, är lika effektivt som att handla mat när man är mätt. Det är dock brutalsvårt att gå runt i mataffärer dagen efter kalas. Man vill så gärna se och klämma och lukta på allting som finns. Och köpa grejer som man egentligen inte behöver. Men jag lyckades komma ut med stoltheten i behåll.
Borde egentligen inte göra något annat än att sova. Är väldigt sugen på att sova. Väldigt.
Föresten förtjänade jag de där superplättarna jag gräddade en annan gång, om ni minns, och blandade i kokosproteinet i keso/kvargen och tyckte att det var ungefär den bästa kombon ever. Och på det viset såg jag ut innan kalas igår och något liknande när jag vaknade efter bergsklättring, löpning och sovning i morse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar