Sidor

torsdag 8 mars 2012

congrats woman!

Ja. Grattis på dig om du är en cool kvinna. Vilken bra dag det här ser ut att bli. Trots att jag fick mig en knarrande promenad över snötäckt assfalt. Trist det här med att våren typ la sig ner och dog när den precis anlänt. Jaja, vad är väl lite vinter i mars? Snart så!
Jag har som sagt varit och tränat. 5 km löpning 30 minuter. Medelpulsen för det låg på 173, men var uppe och nosade över 93 när jag spurtade på slutet. Svetten lackade. När jag har på mig mitt speciella träningslinne från nike (ärvt av Erica), och ser mina axlar gnistra av svett, då kan inget stoppa mig. Jag bara måste köra lite axelstyrka. Då ser det liksom redan ut som jag är stark och kan lura mig själv till tyngre lyft. Så 30 minuter löp och 20 minuter styrketräning. Ingen vanlig torsdagsyoga. Det som jag behöver allra mest. Var tvungen att vara först på gymmet idag, för att hinna innan skolan börjar. Jag och Ken.
Har packar ryggsäck med frukt x 2, kaffe och fullkornsbulgur med små bitar av rödlök, äpple, gurka och tomat. Slängde i lite ruccola, ett ägg, falafel och en burk ajvar relish. Det ska väl mätta en knorrande mage runt 12?
I eftermiddag blir det inplanerad sötsak och äventyrsplanerande med Vanja. Låt dagen gå fort, and have a nice one!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar