Sidor

onsdag 7 mars 2012

en in - men vad kommer ut?

Tänkte förbereda sängåended med att kasta vatten en sista gång. Hände dock inte mycket på den fronten. Man kan ju undra vart allt tar vägen. Magen är platt och inget rinner igenom. Antar att detta legitimerar pölarna jag lämnar efter mig under cardiomaskinerna och de urvridbara frottéhanddukarna jag släpar hem från gymmet varje dag.
Vad går bättre ihop med kisstankar än bajstankar? Fick nyss roligaste telefonsamtalet, med tillhörande mms från Robin. Han var arg som ett bi över att ha gått omkring större delen av dagen med en "liten" chokladfläck i baken. Hur ska jag kunna somna med denna visualisering av väl utfört återberättande i huvudet? Hoppas Greys Anatomy-avsnittet jag tänkte se på är superdupersorgset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar