Sidor

söndag 18 mars 2012

återfinna

Wow! Mitt allra bästa vänskapsarmband har varit¨på vift sedan slutet på sommaren, men är nu återfunnet. Körde ner handen i ett par blå shorts och trodde jag fick fatt på ett nerknölat snorpapper. Icke. Det var dessa tre kärlekar som praktiskt taget bott på min handled mellan april och september. Glädjen är total.
De fick med en gång följa med på äventyr. En muffinsfika med min bästa vän. På nya Condeccot som by the way är galet snyggt inrett. Lite som att man förflyttats till ett arabland.
Innan dess var jag en sväng på gymmet och tänkte ge löpbandet en halvtimma. Dock började crosstrainern framför mig att brinna och svart rökutvecklig uppstod. Det blev liksom lite svårt att andas så jag avbröt efter 2.5 km. Körde igenom armarna med fria vikter och ställde mig på bandet när det lugnat ner sig igen. Spänning i vardagen. Jajjamensan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar