Sidor

lördag 17 mars 2012

energin

God morgon mitt finfina gäng! Den där sovmorgonen var ju bara att glömma så klart. Skrapade dock ihop mina sju och är således redo för en freakin fantastic lördag. I dimmans tecken visserligen. Men vad gör väl en grå himmel och lite fukt när man i övrigt mår kalas och har mer gladhet under huden än en clown.
Även om CSN (ja, det som finns kvar) råder mig att ligga lågt, ska jag idag möta upp Vanja på Egg & Milk för en låtsas-äkta amerikansk frukost. Med pannkaks-energin i topp kommer vi traska runt stadens gator och torg för att kunna inhandla viktigheter så som exempelvis en solkräm med hög faktor. Just in case liksom.
Det blir eftermiddagsträning med andra ord. En lördag borde väl det vara okej? Ingen erfarenhet av detta fenomen dock. Ett löpband borde väl åtminstonde finnas till övers. Är galet taggas på att springa nu när jag presterade så bra igår. Hur kul är det inte att märka skilnaden?
Hoppas på mycket jobb under påskhelgen, så jag kan uppgradera min träningsgarderob och bocka av några typer av skor från listan. Allt faller samman samtidigt, som sig bör.
Nog om det. Dusch, pill och plock innan de här fötterna tar mig till panncakes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar