Sidor

fredag 30 mars 2012

men kom då

Idag slet jag lappen på min senaste förälskelse. Kärlek vid första ögonkastet. Förmodligen det perfektaste plagget som skapats. Glädje och personlig-konkurs-ångest. Vi var på vårt första äventyr idag. En tre timmar lång föreläsning med tema ZzzZzZ. Tur jag hade lustiga toffsen och lustiga minen på mig. Skulle antagligen behövt lite mer av den där attityden.
Eftermiddagen spenderade vi tillsammans med klassvänner mot en varm husvägg och tillhörande picknick. Så fint.
Skuttade iväg till lilla livsmedelsaffären för att hämta mitt paket när jag kom hem. 2.1 kg proteinpulver innehöll det. Och smakprov på kassein, som jag så gärna vill köpa men är lite för snål att lägga pengar på. Kalas ju! är himla sugen på att testa kokos-smaken men får väl vänta tills imorgon. Minst.
Efter min 5 km långa intervall-löprunda som slutade på 34 minuter (var sjukt taggad och trodde jag hade extremt mycket att ge, men hittade inte go:et någonstans) och en extra km rodd, gick jag hem och åt en burk med tonfiskröra och några melonklyftor. Fattigt. Förtjänar inget mer.
Men jo. Jag förtjänar öl. Så fort jag duschat av mig lite schwäat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar