Sidor

torsdag 15 mars 2012

frukostglädje

Hej och god morgon! Pillar in en liten update medan tvättmaskinerna sköter sitt här nere i källaren. Blir ofta så positivt överraskad av hur snyggt folk lämnar det efter sig när de tvättat klart. Det är en mogen skara jag bor ihop med. Skönt. Hygienen i gemensamma utrymmen känns viktig.

Åt nyss min bästa gröt. Jag har gjort den förut, men först idag insåg jag att det bör vara min all time favourite. Lyxigt med varm gröt var tredje dag också, även då jag gillar den kall och det sparar mig tid.
När jag började skriva det här inlägget kändes det som om det var en sjukt big deal att jag ätit favoritgröt till frukost, men jag förstår nu att min glädje över smakexplotion är en sjukt ovärldslig sak. Dags att öva redovisning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar