Sidor

torsdag 31 maj 2012

stand in-frukosten

God morgon torsdag. Jag har släppt in solen (som nästan i alla fall, släppts fram av molnen), ätit frukost och sitter nu och myser till vakna med P3. Musiken är så mysig och programledaren sitter och läser högt ur morgontidningarna.
Idag är jag så himla pepp på att få träna. Tror jag ska springa av mig lite. Har gott om tid då jag inte ska möta gruppen förän 10 idag.
Havregrynen är slut så morgonmaten blev idag två surdegsknäcke med färskost. Ett med kokt ägg och det andra med mandelsmör och skivad banan. Till det en skål filmjölk/keso med physalium, kanel och rostade soyabönor. Och kaffe så klart. Mina fusk-energi-piller är också slut. Det är dessutom verkligen inte läge att glömma stoppa i mig allergimedicin. Den här dagen behöver en pigg tjej. Lång-dag is up.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar