Sidor

onsdag 23 maj 2012

vaknar utomhus

Här kommer lite tisdagskul! Jag är så himla upptagen under dagarna nu för tiden, med sol och allt vad det innebär. Trots att uppstigning sker klockan fem, önskar jag att dygnet hade fler timmar att dela ut till mig. Ändå så snyltade jag tom lite på minuterna som passerat 22 igår.
Gruppiset är snart redo att skickas in, och inga är mer nöjda än vi. Hur fint ska det inte bli att få njuta av sommar och fågelsång u t o m h u s? Underbart!
Tur det är ljust och varmt långt in på kvällarna nu för tiden. Då kan man t ex gå till affären och köpa en påse bröd (och lösgodis!), som man käkar upp tillsammans med en picknick-vän. jag och Monique slog oss ner bland alla vårglada firare i Slottsskogen igår, och tjattrade egentligen om allt vi inte hunnit med på tre veckor.
Nu blir det matlådepill innan träning.
Föresten. Det var så satans skönt att hänga på låset till gymmet igår. Svettas med "de gamla vanliga". Bära hantlar, skivstänger, slippa trängas och vara ful. Jag gör det idag igen. Trots tidsbrist. Det får vara värt att stressa lite. Har göttig träningsvärk i rumpan som inte är speciellt löpsugen. Och efter skolan är det jobb som gäller. Matlåda var det ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar