Sidor

torsdag 3 maj 2012

skolkar från KTB

Satan i gatan vilken grym föreläsning jag var på i morse. Vilken jäkla grym tjej som föreläste. Masskommunikationsdöd, sociala medier och dititalisering av världen. Jag vet allt. Tror vi alla som lyssnade sög åt oss som svampar. Och hur gott var det inte med nybakat surdegsbröd till frukost då?
Efter ett par halvslöa timmar på biblioteket mötte jag upp mamma på briggen och åt sallad med varmrökt lax och chilidressing. Gott till döden. Mätt som en plätt rullade (nej, jag åker inte buss, jag blev bara tjock av all mat!) jag hem, och hamnade... ooops - på gymmet. Frivillig föreläsning måste ju ge mig några poäng på  skol-fronten.
På gymmet blev det i vilket fall 20 minuter svettigt motionscyklande och ett bröstpass. Det var en evighet sedan jag körde ett rent bröstpass. Fick till några bra övningar. Dock känner jag massor i biceps sedan igår, så jag vet inte hur smart det var att välja just den muskelgruppen. Avslutade med tunga killer-twists för magen (så klart!).
Nu ska jag blåsa håret och sätta på mig träningskläder igen. Wierd. Jag vet. Men förstår ni hur fantastiskt det kommer att bli med yoga i Slotsskogen?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar