Sidor

lördag 19 maj 2012

Spetsigt

En intetsägande titel. Men spets är grejen idag. Vasst alltså.
Har grejat på jobbet i några timmar och unnade mig gym efteråt. Mest kondition. Och killer-mag-passet x2. Sedan vart jag mest sur. Och lite trött. Och lite för mätt. Tur man redan har muskler som gör jobbet åt en när det är för trångt för att lyfta vikter. Och tur att jag jag var duktig på att inte äta kakdeg under dagen. Drack bubbelvatten istället. Tre flaskor. Svullet i vilket fall.
Nu är det danslördag och jag ska träffa mina bästa klasskompisar. Vilken lyx att få hänga med dem även på helgen.
Det lutar mycket åt att jag och Amanda gör en pelikanlista och vad hade väl varit finare än det? Nu tror jag att jag bör gurgla halsen med något starkt och fiska upp finnen innan jag trycker ner foten i vattenstela kängor (klä på mig och dra). White-trash-puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar