Sidor

torsdag 24 maj 2012

guldkantar

Det vart ganska så sömnlöst i natt. Värme och täpthet och förmodligen lite uppe i varv efter nattrundan. Vaknade ändå tidigare än vad jag behövde och bestämde mig för att gå upp och äta frukost. Medan tvätten hängde på tork, gick jag bort till gymmet. 30 minuter CT och styrka för armar, axlar och mage. Är så himla nöjd med alla veckans pass. Har varit ganska lalligt och ostrukturerat, men har verkligen känt av i musklerna efteråt. Vägde mig också. Modigt- dagen efter café-arbete. Jag vet inte varför, men hur mycket man än bestämt sig för att hålla tassarna borta från allt vad äppelpaj och kakdeg heter, så går det inte. Jag blir ett svull-monster. Det slinker ner av bara farten. Hur ska det gå med heltidsarbete i sommar?
Hur som helst tappar jag fortfarande i vikt. 1-0 till mig.
Resten av den här dagen har jag och gruppen legat i en park och korrat vår uppsats. Är ett stort fan av kombinationen måste jag säga.
Har precis fyllt på energidepåerena igen och det har blivit dags att återigen köra lite utomhusyoga. Slottsskogen + yoga. Kan inte bli mer awesome. Att jag dessutom får träffa min bästa vän lite senare, gör ju knappast dagen sämre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar