Sidor

lördag 12 maj 2012

a faith full of rust

Hepp hepp! Varför jag supermissade allt som rörde blogg igår? Lång dag i skolan och spontanaktivitet därefter gymmet någonstans. Tur jag fotade min lunchlåda, så ni har något slags bevis på att jag faktiskt gick upp ur sängen. Den svarta lådan är full med quinoa och grönsaker. Ja plus ägget och tre snåla frysta falaflar. Dock hade jag käkat fruktsallad på rasten innan lunch. Den godaste med banan, mango, päron och honungsrostade nötter. Knäckemackan blev sista mellanmålet/innan-träningskäk och rymde mandelsmör, banan, ruccola och vaniljpulver.
...något liknande åt jag idag till frukost. Fast på rågbröd. Och jordnöt istället för mandel, kanel istället för vanilj. Och så fick man keso också.
Om ett tag ska jag ta mig ner till gymmet. Den här veckan har jag inte varit i fas alls när det kommer till träningstider. Mornarna har inte startat klockan fem och jag har svettats i kvadrat på eftermiddagarna istället. Känns konstigt. Känns bra att det ändå fungerat. Nästa vecka ser annorlunda ut. (Eller hur satan minns jag nu?!)
Dags för läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar